Palju maitseid, üks päikesekollane pere
Mis oleks, kui Talleggi tooted poleks üldse need, millena nad näivad, vaid peidaksid endas hoopis midagi ootamatut? Oktoobris ekraanidele jõudev esimene imagoklipp avab neljaosalise seeria, mis kujutab Talleggi ühtse päikesekollase perena.
Reklaam viib vaataja stiliseeritud kollasesse Talleggi-maailma, kus igal tegelasel on oma nägu, iseloom ja hobi – sealt leiab autosõbra, moefänni, aiandushuvilise, mänguasjaeksperdi ning kuuris nokitseja. Kõiki ühendab soe energia ja kerge huumor. Loo tõeline tähendus avaldub alles klipi lõpus.
Klippide kandev mõte on näidata, et kuigi Talleggi tootevalik on lai ja mitmekesine, ühendab neid kõiki üks tunnus – päikesekollane pakend, positiivne energia ja terve ellusuhtumine. „Me ei tahtnud teha lihtsalt ühekordset reklaami, vaid jutustada lugu, mis jääks inimestega kauemaks. Tallegg pole pelgalt toit – see on tunne ja kodusoojus, mis jõuab igasse Eesti kööki,” ütles Talleggi brändijuht Tiina Stint.
Talleggi põhiväärtused on eestimaisus, kergus ja inspireerimine, mis olid sisendiks uue teleklipi loomisel.
Kampaania on osa Talleggi laiemast brändiuuendusest, mis sai alguse juba tänavu kevadel uute pakenditega. Värskendatud reklaamikeel ja visuaalne identiteet avalduvad kõigis brändi väljundites ning neid ühendab katussõnum “Naudi kergemat elu!”.
Kokku valmib neli klippi, mis avavad Talleggi erinevaid tahke. Igaühel on oma vimkad ja lood, kuid kõik jutustavad ühist lugu – Tallegg kui rõõmus ja eristuv bränd.
