HKScan Baltikumi brändi- ja turundusosakonna juhina alustas tööd Janne Laik-Lõhmus

4. veebruar 2021

Alates 1. veebruarist 2021 vastutab Eesti suurima toiduettevõtte HKScani Talleggi ja Rakvere brändide arendamise, Baltikumi tootearenduse ja turundustegevuste juhtimise ning vastutustundliku ettevõtluse projektide koordineerimise eest Janne Laik-Lõhmus.

HKScan Estonia juhatuse esimehe Anne Mere sõnul esindavad nii Talleggi kui ka Rakvere tooted eestimaalaste jaoks kvaliteetset kohalikku toitu, mis on toodetud Eestis kasvatatud kanade ja sigade lihast. ”Meie eesmärk on jätkuvalt aidata inimestel tarbida kodumaist tervislikku ja mitmekesist toitu ning selles on suur osa ka meie brändide ja turundustegevuste arengul,“ lisas Mere.

„Mul on hea meel, et Janne on võtnud selle väljakutse vastu ning lisaks sellele asub vedama ka meie vastutustundliku ettevõtluse projekte. HKScanil on ambitsioonikas eesmärk muuta aastaks 2040 kogu oma tarneahel, sh loomakasvatus süsinikuneutraalseks. See tähendab, et me peame juba praegu selles suunas liikumiseks võtma ette suuri samme, et olla tulevikus oma tegevuses ja partnerite valikul kliimasõbralik,“ märkis Mere.

Janne Laik-Lõhmus siirdus HKScan Baltikumi brändi- ja turundusosakonna juhi ametikohale jaekaubandusettevõttest Maxima, kus ta juhtis veidi üle kolme aasta turunduse ja avalike suhete osakonda. „Tallegg ja Rakvere on ühed Eesti tuntuimaid ja pikaajalisemalt armastatud brändid, mille juhtimine on ühelt poolt suur vastutus, et toimivat hoida ja arendada, ning samas ka suur väljakutse, et kõnetada tarbijaid värskelt ja uutmoodi,“ sõnas Laik-Lõhmus.

„Mul on siiras rõõm, et olen liitunud HKScani tegusa meeskonnaga värskelt loodud uuel positsioonil. Arvestades HKScani uusi strateegilisi initsiatiive ja jätkuvaid ambitsioonikaid plaane, ja siinjuures Baltikumi riikide iseärasusi ka omavahel, siis usun, et alanud uuest teekonnast saab üks võimas sõit,“ lisas ta.

Lisainfo:

Kerstin Aps

HKScan Estonia kommunikatsioonijuht

E-mail: Kerstin.Aps@hkscan.com

Telefon: 52 47 583

HKScani eesmärk on kasvada mitmekülgseks toiduettevõtteks. Meil on enam kui saja-aastane kogemus täitmaks klientide ja tarbijate ootuseid toota maitsvat, tervislikku ning vastutustundlikku toitu. HKScanis vastutame toidutootmise arendamise eest kogu väärtusahelas – alates farmidest kuni tarbijateni. Meie mitmekesises tooteportfellis on nii sea-, linnu- kui veiseliha ja taimsed tooted, mida toodame ja turustame tuntud kaubamärkide all, nende hulgas HK, Scan, Rakvere, Via, Rose, Pärsons, Kariniemen ja Tallegg. Meie koduturud asuvad Soomes, Rootsis, Taanis ja Baltimaades. HKScanis töötab üle 7000 spetsialisti, kes tagavad maitsvama elu täna ja homme. 2019. aastal oli börsil noteeritud HKScani netokäive 1,7 miljardit eurot.