Ettevõttest

Tallegg müüs Eestis jõulukuul rekordilise 1367 tonni kanalihatooteid

04. January 2010

uudis1

Talleggi detsembris müüdud 1367 tonni kanaliha ja kanalihatooteid on 18% rohkem kui möödunud aastal samal ajal. Ahjuvalmis kana müüs Tallegg detsembris 187 tonni, mis on 21% rohkem kui möödunud aastal samal ajal.

„Eestis on kaks suurt söömapüha, mil lihatoodete müük kasvab oluliselt: jaanipäev ja jõulud. Mul on hea meel, et eestlased eelistavad üha rohkem vähem rasvast ning tervislikku kanaliha,“ sõnas ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm. „Eestis populaarsust võitva tervisliku toitumise valguses kasvab kanaliha tarbimine õnneks ka läbi aasta: 2009. aastal toimus Eestis esialgsetel andmetel ligikaudu 10protsendiline kanaliha tarbimise kasv. Tarbijad on teadvustanud, et kanaliha on väherasvane ning väga heade toiteväärtuslike omadustega, seepärast pakub Tallegg tervislikke ning igas hinnaklassis kanalihatooteid igaks hooajaks.“

ASi Tallegg äridirektori Margus Venelaine sõnul oli on eduka detsembrimüügi taga ka tarbija rahakotile vastavalt seatud kampaaniaprioriteedid. „Keskmise Talleggi ahjukana sai sel aastal poest kätte pea 20% soodsamalt kui aasta tagasi,“ rääkis Margus Venelaine. „Tänavuse detsembri müügirekordisse andsid suurima panuse just pühadeaegsed ahjukana müügid. Ahjuvalmis kana müük oli detsembris 187 tonni, mis ületas eelmise aasta detsembrit 21%. Samuti olid traditsiooniliselt populaarsed Talleggi singid ning rulaadid, kuid erinevalt varasematest aastatest müüsid sel aastal hästi pühadekaubana ka viinerid, vorstid ja töötlemata broiler.“

Talleggi enimmüünud tooted olid jõulukuul Klassikaline ahjukana, Õunte ja ploomidega täidetud ahjukana ning Suitsutatud fileerull. Üllatuslikult tõusid topp-toodetesse Talleggi viiner ja jahutatud broiler.

„Tarbijad on hinnatundlikud ja ka tarbimise trend on muutumas rohkem ise toiduvalmistamise suunas. Seetõttu on kõrge nõudlus ja ka müüginumbrid töötlemata liha ja muna kategooriates. Aga siiski on olemas ka piisav hulk tarbijaid, kes pühadeajal ostudes kompromisse ei tee: kaupluseriiulitelt kadusid pühadeajal ka kallimad ja töömahukamad tooted, näiteks kintsuliharullid juustuga või delikatessrulaad,“ lausus Margus Venelaine.