Aprillikuu alguses avas HKScan HoReCa klientidele suunatud kodulehe www.hkscanhoreca.com, mille abil on HoReCa sektoris tegutsevatel klientidel võimalik mugavalt tellimusi teha, detailset tooteinfot ja tootepilte leida, nn.tootepuu abil tooteid otsida ja filtreerida, retseptidega tutvuda ning ettevõtet puudutavaid uudiseid ja infot vaadata.
Lisaks ingliskeelsele kodulehele on nüüd üleval ka kodulehe eestikeelne versioon www.hkscanhoreca.com/et , järgmise sammuna saame arendada välja läti- ja leedukeelsed kodulehed. HoReCa müügijuht Elin Paimets ütleb, et idee ja vajadus sellise lehe järgi tekkis juba mõni aeg tagasi, andmaks HoReCa klientidele pakutavatest toodetest head ülevaadet, seda lihtsalt ja kasutajasõbralikult. „Enamasti on HoReCa pakendite näol tegu suuremakaaluliste toodetega, mis on mõeldud suurköökidele ja toitlustust pakkuvatele klientidele. Vaadates tagasi viimasele aastale, oleme olnud Horeca müükides kasvavas trendis. Soovime kasvamist jätkata, pakkudes klientidele tooteid ja teenust, mis nende soovidele vastavad. Seega püüame pidevalt HoReCa sektorisse panustada, luues uusi arendusi toodete ja pakutava teenuse näol. Usume, et uus veebileht on selles osas samm edasi. Näeme, et ka kodust väljas einestades võiks saada nautida eestimaisest sea- ja kanalihast valmistatud roogasid.“
Meie HoReCa segmendi peamised kliendid on hulgikaubanduskliendid ja edasimüüjad, tootmisettevõtted, suurköögid, tanklaketid, laevad, kiirtoitlustus ning loomulikult hotellid, restoranid, cateringid,“ toob Elin näiteid valdkonna mastaapsusest. „Klient saab ühelt lehelt kogu ülevaate meie pakutavatest Horeca toodetest. Sealhulgas nii toiteväärtus, tootefoto kui muu tooteid puudutav lisainfo. Veel leiab lehelt Lihakooli, mille abil on võimalik tutvuda, mis toode on valmistatud millisest tükist loomast. Samuti on väga mugav filtreerimisvõimalus kategooriate lõikes – näiteks värske liha, hakkliha, šašlõkk, salaamid, jne. Toitlustust pakkuvale kliendile on oluline pakkuda pidevalt uusi maitseid ja vahelduvat menüüd, just seetõttu oleme lisanud lehele ka retseptid. Oluliseks uueks võimaluseks kliendile on tellimuse esitamine läbi tellimisvormi,“ annab Elin ülevaate veebilehe võimalustest ja viisist, kuidas see kliendile kasutusmugavust pakub. Samuti jõuab klienditeeninduseni tellimus konkreetsel vormil, mis on neile abiks tellimuse töötlemisel.
HoReCa kliendi jaoks on lisaks toote kvaliteedile väga olulised nii pakendi suurus, pakendi kujundus ning loomulikult bränd ja toote päritolu. „Talleggi ja Rakvere brändide puhul saavad kliendid alati toodete kvaliteedis ja päritolus kindlad olla. Soovime, et eestimaine tooraine ja head maitsed jõuaksid ka väljaspool kodu einestavate inimesteni. Võrreldes aasta varasemaga, mida varjutas veel koroonaviiruse pandeemia, oli aasta 2022 HoReCa sektoris tõusuteel. Seda ka meie ettevõttes. Panustame sektorisse, valmistades tooteid kliendile mugavaks kasutamiseks mõeldud hulgipakenditesse. Arvestades klientide soove, oleme valmis kliendile ka soovitud toodet välja arendama,“ ütleb Elin.
Eestikeelse HoReCa veebilehe aadress – www.hkscanhoreca.com/et